2011. február 7., hétfő

A Terv

A helyzet jelenleg az, h. kiköltöztünk a régi lakásból.

A mai nap iszonyat volt. Tegnap többen is tudtak jönni segíteni, amit ez úton is nagyon köszönök. Ám ma, munkanap lévén, ketten maradtunk Annával, aki szintén óriási segítség volt, nem is tudom, mihez kezdtem volna nélküle. Ma át kellett pakolni az új lakásba, ami még totál lakhatatlan, és ki kellett takarítani a régit, aminek a kulcsait át kellett adni a tulajnak.

Sikerült MINDENKIVEL összebalhézni, a régi helyen és az újon is. A régi helyen azért, h. miért rakjuk a szemetet a kukába. Hát, tán csak nem azért, mert arra való? Benne van a nevében: SZEMETESkuka. A balhézó bácsi még a tulajdonost is felhívta, aki elhamdulillah elég hamar parkolópályára tette őt, de ő nem adta fel, visszajött hozzánk balhézni.

Az új helyen azért, h. miért használják a rakodók a liftet. Hát tán csak nem azért, mert arra való? Persze, bútort nem raktak be, mert (1) nincs is bútorunk, (2) ami van nagy cucc, az úgysem fér be a kb. 1 négyzetméteres liftbe. Azt meg, h. mi baja lesz a liftnek attól, h. beszáll egy ember 2 zsák ÁGYNEMŰVEL basszus, nem tudom megérteni, és nem is szeretném megismerni azt a belső világot, amely akörül forog, h. hogyan lehetne ezt megakadályozni...

Persze mindenki megtalált engem, éppen csak a múlt heti földrengésért nem én vagyok felelős, úgy tűnik... délutánra már olyan stresszes voltam, h. amikor megcsörrent a telefonom, kisebbfajta pánikrohamot kaptam, h. mi a baj már megint :))))

Mivel a lakás még (INSALLAH 2 hétig) lakhatatlan, valami megoldás után kellett néznem. A családom persze felajánlotta, h. menjek addig hozzájuk, de nem akartam a 3 ember által lakott 36 négyzetméteren a terhükre lenni 2 hétig... és elhamdulillah, Allah milyen kegyes, és milyen könnyebbséget ad a nehézségben. Egy kedves barátom ma utazott el 3 hétre, és felajánlotta, h. lakjam azüresen maradó lakásában addig is. Van, internet több 100 darabos DVD-gyűjtemény, és ami LEGJOBB: Budaörsön van... A szerelmeim, a Csíkos-hegy és a kultikus az Út Jobb Oldalán Lévő Hegyek közelében. Konkrétan 3 percre...

Ma délután, a lakás átadása után jöttem Budaörsre. Úgy értem ki fél 6-ra, h. egész nap semmit nem ettem, és egy pohár vizen és egy fél light kólán kívül nem is ittam. Akik ismernek, azok tudják, h. mióta diétázom, mennyire figyelek a 3 óránként történő evésre, és a napi 3-4 liter folyadékra... szóval a mai nap borzalmait ezen is lemérhetitek :)))) Mikor megérkeztem, imádkoztam, és megrohantam a fürdőszobát: zuhany, és a 3-4 napja gyűjtögetett szennyes kimosása. Utána pedig olyat tettem, amit több mint egy éve nem: sütöttem tükörtojást, és megettem KENYÉRREL. Amúgy iszonyat fáradt vagyok, a kezem a csomagolástól, a portól meg a tisztítószerektől tele van sebekkel - az ásványvizet az előbb alig tudtam kinyitni - de elhamdulillah most épp remekül érzem magam :) És úgy gondoltam, h. megosztom veletek A Tervet.

Akik nyomon követik a túrablogot, meg néha beszélnek velem, azok tudják, h. (számomra is megdöbbentő módon) nagyon vonz a terepfutás, és nagyon csodálom a terepfutókat. úgy érzem, Allah remek lehetőséget adott nekem azzal, h. 2-3 hétig itt fogok lakni, a hegyek mellet. A 24 ökrös hegy (ahol veletek is voltunk tavasszal, keressetek vissza a beszámolók között) oda-vissza 9 km a háztól. Az első 1500 m, akik itt voltak, tudják, baromi meredeken felfelé megy, ráadásul betonúton. Utána viszont remek terep, jó erdei utak, kevés szintkülönbség - pont kezdő terepfutóknak való... Ezért az a tervem, h. insallah minden nap - a szombati túranap és a vasárnapi pihenőnap kivételével - lefutom reggel ezt a távot. No persze az első 1500 m az a bemelegítő séta lesz, és gyanítom, h. a 7,5 km-t nem tudom végigfutni, de ha kell, belegyaloglok, ahol tudok, ott meg futok insallah. Ti pedig, ha érdekel, insallah minden nap nyomon követhetitek a beszámolómat, és azt, h. mennyit javul az időm 2 hét alatt. Valamint, én remélem, h. insallah a 2. hét végére végig tudom futni a távot, és ti is drukkolhattok nekem :)) Amikor túracsapatunk hős terepfutójának, Tamásnak vázoltam a tervet, ő nagyon támogató és lelkes volt, és azt mondta: "ó, szerintem már a második alkalommal is végig tudod futni!" Ezen kis híján könnyekig meghatódtam, majd jót derültem... én ennyire nem vagyok optimista, de insallah Allah segítségével megteszem, ami tőlem telik.

Egy normál túrán ezt a 9 km-t két órán belül teljesíteném, így úgy gondolom, h. holnap reggel egy másfél órás idővel elégedett lennék. Aztán majd meglátjuk, h. mi lesz :))) Most úgy tervezem, h. fél hétkor kelek imádkozni insallah, és utána irány a hegyek.

Tehát, kérlek, fohászkodjatok értem, és akit érdekel, naponta olvashatja a terepfutás.beszámolókat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése