2011. február 9., szerda

Kis kiegészítés

Ma délután találkoznom kellett egy testvérünkkel hivatalos papírok miatt itt Budaörsön, és gondoltam, akkor már a kellemest a hasznossal mintegy összeboronálva délután futok egy rövid, olyan 2 km-es kört, mert (1) ez a futás nagyon bejön nekem, (2) ez a kör a lakótelepen vezet át, és kíváncsi vagyok, h. milyen így településen belül futni, illetve h. nagyon hülyének néznek-e. Ez utóbbi azért is fontos nekem, mert sajna nem úgy tűnik, h. véglegesen ideköltöznék, de a futást lehet, h. megtartanám otthon is reggelente.

Tapasztalataim a következőek:

1. Aszfalton nem annyira kellemes futni, mint az erdőben, de ez lehet, h. javulna, ha vennék egy városi futócipőt.

2. Egyáltalán senki sem nézett furcsán, sőt, inkább kedvesek voltak az emberek. (Hmmm, csak most jut eszembe, h. lehetséges, h. féltek az összeszorított foggal futó, furcsa őrülttől, és nem akartak tovább ingerelni?) A körforgalom összes zebráján elengedtek az autósok. Az egyik még integetett is. Lehet, h. ő is szokott futni.

3. Azt hiszem, a legjobban a testvérünk lepődött meg, amikor futócuccban végigtrappoltam az Auchan parkolón. Ő ugyanis szerintem még nem látott engem nemhogy futócuccban, de nadrágban sem... Így nézek ki amúgy futócuccban:

Gondolom, egyesek szerint nem elég iszlamikus, rövid ideig eljátszom a gondolattal, h. fekete abajában és nikábban fussak. Idő letelt. Marad a futócucc. (Félreértések elkerülése végett, a testvérünk, akivel találkoztam, nem kifogásolta a futócuccot. Bár azon elég jót nevetett, h. futva közlekedem...)

El kell mondanom azt is, h. ez a délutáni 2 km jobban megviselt, mint a reggeli 9. Főleg, h. a parkolóban megálltunk beszélgetni, és elég erős szél fújt, ami annyira nem volt király, mert, h. úgy mondjam, kissé felhevültem a futástól. Az ácsorgás és a hideg szél következményeként az izmaim úgy lemerevedtek, h. alig bírtam elindulni. Valamint, mivel nem az erdőben, tökegyedül futottam, hanem mégiscsak mások szeme előtt, igyekeztem erősebb tempót diktálni, amit meg is éreztem. Ettől függetlenül jó volt ez a délutáni kis kiegészítés.
Lányok, nektek nincs kedvetek futni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése