2016. május 12., csütörtök

Kustánszeg - Rádiháza

Reggel 6-kor, mikor kinéztem, esett az eső. Gyorsan visszafeküdtem egy kicsit. 7-kor már nem esett... Aztán később megint.

Reggelink az elég korlátozott mennyiségben volt: 2 db laposkifli és egy laposzsemle, melyek már ki tudja, mióta utaztak a hátizsk mélyén... volt még füstölt sajt és kolbász. A kolbászt még Pestről hoztam, s cipeltem magammal nehezebb időkre gondolva, miként azt a 3 db kockasajtot, melyet szintén elfogyasztottam reggelire. még élek...

Reggeli után viszonylag későn indultunk el. Ekkor nem esett MÉG, kb. egy órán keresztül. Akkor rákezdte... Én biztos, ami biztos, már a vendégház teraszáról esőhöz öltözve indultam el. Az esőnadrág, az egy remek dolog! Mentünk a brutál vizes susnyába, de a nadrágom teljesen száraz maradt elhamdulillah.

Sokat megállni nemigen tudtunk. az eső esett, csupa viz volt minden. Annyi időre álltunk meg, amig megettünk egy-egy Horalky szeletet. Szinte egyhuzamban húztuk le az első 20 km-t Zalatárnokig.

Nagyon nehezen ment el ez a 20 km. Az eső még hagyján,. de az agyagos utak feláztak, néhol bokáig ért a sár, csúszott, nem lehetett menni benne, nagyon idegörlő és fárasztó volt az egész... De csak mentünk, mentünk, mentünk...

Jó is volt, h. igy tettünk. Zalatárnok nem egy világváros. Az egyetlen bolt 15 óráig van nyitva... nekünk meg már semmi kajánk nem volt. 14:39-kor estünk be a boltba, de a boltoshölgy nagyon kedvesen és készségesen szolgált ki minket, még azt is megsúgta, h. az egyik sajtból ne nagyon vegyek, mert nem annyira finom...

A pecsét a bolt előtt volt. Pecsételtünk. Az eső, a változatosság kedvéért, esett. Beültünk a fedett buszmegállóba, s itt fogyasztottuk el frissen vásárolt ebédünket, a helybéliek elég nagy döbbenetére. Aztán mentünk tovább, mert volt még kb. 7 km Rádiházáig.

Ezt viszont a vártnál hamarabb behúztuk, megérkezve a szállásra, ahol a remekül üzemelő fűtés mellett vacsora is várt minket elhamdulillah.

Holnap kicsit korábbi indulást tervezünk, mert inkább délutánra mondanak esőt. Bázakerettyéig kell menni, elméletben ez a legrövidebb napi távunk a maga kb. 25 kilométerével, de aztán ki tudja... tegnapra is 31-et terveztünk, és 40 lett belőle :) :) :)