2016. május 6., péntek

Egyházasrádóc - Szombathely

Ma már teljesen jó idő volt, sőt. Mondtam a fiúknak, h ahányszor valaki panaszkodik h melg van, meghív engem egy fagyira. Így ma délután ettem kokuszos jégkrémet.

Ma számos érdekes dolog történt. Beálltak derékig a vizes repcébe fotózásra, mert az oly romantikus! Még vizes. Mondjátok, kérlek, mondjátok h egy kis repce-tündér vagyok!


Más érdekes dolgok is történtek a nap során. Találta m többféle gombát. Láttunk több őzikét. Jákon igazoltatták a rendőrök. Szerintem azt gondolhatták h én valami veszélyes migráns vagyok s a többiek éppen próbálnak át csempészni a határon.

A mai nap nem volt olyan fárasztó mint a tegnapi. Melegebb volt sokkal s nem volt olyan erős szél. A terep nem rossz, bár néhol durva sár van de azért kerülhető.

Ezt az érdekes jószágot is találtam:

Hazaérve mosás és fürdés után kimentünk a sparba. Majd ettünk. Most meg már lassan a lefekvéshez készülődünk.

Bevallom, a holnapi naptól egy kicsit félek. Eddig otthagytuk a cuccot a szálláson s kis zsákkal mászkátunk, de holnaptól a kb 15 kilót cipelni kell majd végig. Azért remélem túlélem insallah...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése