2014. május 16., péntek

Sårvår - Sümeg

Hát ez egy NAGYON durva nap volt....
Reggel mikor elindultunk már esett. De az eső szokásához hiven akkor kezdett rá igazán, mikor leszálltunk a buszról a szajki tavaknal.
Innentől EGÉSZ NAP esett. Közben meg  BRUTÁL szél is fújt, igy többnyire vizszintesen esett.... az uton mély sár es viz. Volt alkalmunk kipróbálni h jobb eső + vizessusnyában, eső susnya nélkül, vagy susnyában eső nélkül menni - arra a pár másodpercre mikor az eső szünetelt. (+)
Én komolyan elgondolkodtam azon, h. akkor ezt itt és most én abbahagyom...


A cipőmben már 10 km után több viz volt mint az erdőben. Az első 25 km-n SEMMI nem volt, de még egy buszmegálló sem...
Csak mentünk a brutálisan zuhogó vizszintes esőben. Majd megfagytam. Csavarni lehetett a vizet mindenemből. Mindezt még tovább szinesitették az előző napi orkán erejű szélnek köszönhetően az útra keresztben bedől fatörzsek, amiken át kellett mászni... Kezdett elegem lenni.
Nagy nehezen elértük Kisvásárhelyt. Már csak 6 km volt hátra. Ez kicsit feldobott es végül is élve értem be Sümegre. A szálláson zuhanyás után elindultunk vacsorázni. A scotti udvarház konyhája remek :)


(+) MESSZE az eső vizessusnya nélkül a legjobb. A vizessusnya, az a lelkek elpusztitója, a remények végső összezúzója. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése